«НАСІННЄВА БАЗА» - ОМАНА ПІД ГАРНОЮ ВИВІСКОЮ?
Не за горами посівна кампанія 2018 року, отже, фермерам знадобиться якісне насіння. Багато років наші аграрії звикли довіряти торговій марці «Терра-Юг», чий посівний матеріал набували через її офіційного партнера - ТОВ «Насіннєва база». Однак з 2015 року «Насіннєва база» не має ніякого відношення до торгової марки «Терра-Юг» і більше не є її реалізатором. Просимо всіх фермерів ознайомитися з нижченаведеною інформацією і звернути увагу на деякі моменти в діяльності «Насіннєвої бази» на ринку насіння.
ТОВ «Насіннєва база», колишній дистриб'ютор групи компаній «Терра-Юг», після початку самостійної діяльності стало допускати по відношенню до своїх колишніх партнерів елементи недобросовісної конкуренції.
По-перше, «Насіннєва база» незаконно користується назвою чужої торгової марки, чим свідомо вводить в оману потенційних покупців.
По-друге, керівництво «Насіннєвої бази» розміщує в Інтернеті некоректну інформацію, що порочить репутацію торгової марки «Терра-Юг», причому інформація озаглавлена і розміщена таким чином, щоб ознайомити з нею якомога більше користувачів мережі через пошукову систему Google. Маніпулюючи різними назвами: «агрофірма «Терра-Юг», «компанія «Терра-Юг»,«підприємство «Терра-Юг» (в той час як мова йде про торгову марку), вони намагаються ввести в оману всіх потенційних клієнтів «Терра-Юг», нібито такої компанії немає або вона збанкрутувала, або раніше вона належала «Науковому інституту селекції», який, навпаки, сам входив до складу групи компаній «Терра-Юг».
По-третє, керівництво «Насіннєвої бази» не гребує і такою «підміною понять», коли за ключовими словами «Терра-Юг» користувачеві видаються посилання з контактами «Насіннєвої бази». Зараз, коли левова частка торгівлі і реклами перемістилася в Інтернет, це теж може завдати значної шкоди комерційним інтересам будь-якої компанії. Кожне торгове або виробниче підприємство прагне до того, щоб його інтернет-ресурси піднімалися якомога вище у видачі пошукової системи Google і залучали якомога більше клієнтів. Робиться це за допомогою спеціальних SEO-технологій і коштує чималих коштів. Однак якщо зробити хитріше - привернути користувача назвою чужої «розкрученої» торгової марки, а потім за запитом видавати вже свою контактну і довідкову інформацію, то набагато простіше перехопити клієнта. А в поєднанні з вищезазначеними інтернет-технологіями домогтися того, щоб посилання на ваші сайти випередили конкурента, відтісняючи вниз в пошуковій видачі його інтернет-ресурси. Для необізнаних в IТ-галузі пояснимо простіше - все це нагадує поведінку зозуленяти, який видає себе за «свого», забирає собі всю їжу, а рідних пташенят виштовхує з гнізда. Щоб показати, як це відбувається, наберемо в пошуковому рядку «Терра-Юг» і відразу одержимо посилання з контактами «Насіннєвої бази» (http://nasinnevabaza.com/ua/news/agrofirma-terra-yug): «Інформація про агрофірму «Терра-Юг» - Насіннєва база › nasinnevabaza.com › Поради професіоналів»
(Іл. - фото 1)
Для того, щоб не виникало плутанини і в зв'язку з численними питаннями постійних покупців насіння торгової марки «Терра-Юг», ми вважаємо своїм обов'язком дати деякі роз'яснення.
«Терра-Юг» - синонім якості насіння
Продукція «Терра-Юг» вже два десятки років користується заслуженою популярністю і повагою у багатьох аграріїв як в Україні, так і за кордоном. А починалося все з початку 90-х років, коли в Миколаєві була зареєстрована однойменна компанія. Від комерції та насінництва вона поступово перейшла до селекції, щоб задовольнити зростаючий попит українських фермерів на якісне насіння. Динамічно розвиваючись і переживши кілька структурних реорганізацій, «Терра-Юг» стала групою компаній, що забезпечують замкнутий цикл виробництва посівного матеріалу, починаючи від виведення нового сорту або гібрида і закінчуючи упаковкою і продажем готової продукції. Дуже скоро наше насіння так полюбилося українському фермеру, що сама назва «Терра-Юг» стала своєрідним символом якості і впізнаваним «брендом» на ринку насіння. Тому цілком логічною була його офіційна реєстрація. Зараз «Терра-Юг» є зареєстрованою торговою маркою, під якою працює ціла група компаній, юридичних осіб, приватних підприємців, націлених на єдиний результат: дати нашому фермеру кращі в Україні насіння за доступними цінами.
Передісторія конфлікту
Свого часу в структурі «Терра-Юг» для зручності ведення бізнесу і селекційної роботи було створено Товариство з обмеженою відповідальністю «Науковий Інститут селекції» - юридично на нього реєстрували частину сортів і гібридів, які потім продавали як сорти «Наукового Інстітута селекції», але серед покупців це все фактично було відомо як продукція (і селекція) «Терра-Юг». Продаж посівного матеріалу здійснювалася через мережу дистриб'юторів, одним з яких було ТОВ «Насиннева база», розташоване в Запоріжжі.
У 2015 році два компаньйона-засновника «Терра-Юг» з дотриманням всіх юридичних формальностей вирішили розділити бізнес. Одному з них, згідно з договором, дісталося ТОВ «Науковий Інститут селекції», а інший зареєстрував на себе торгову марку «Терра-Юг».
«Насиннева база», після зміни місцезнаходження із Запоріжжя на Миколаїв, стала тісно співпрацювати з ТОВ «Науковий Інститут селекції», проте на своїх сайтах в інтернеті продовжує як і раніше використовувати назву торгової марки «Терра-Юг», створюючи хибне враження, нібито до сих пір має до неї якесь відношення. Зокрема, на вищезгаданому сайті «Насинневої бази» красується великий заголовок: АГРОФІРМА «ТЕРРА ЮГ».
Прочитаємо, що пише про себе «Насиннева база» (http://nasinnevabaza.com/ua/news/agrofirma-terra-yug):
1. «У той час «Насіннєва база» була частиною приватного підприємства «Терра-Юг»...» - нагадаємо, не «частиною», а всього лише іногороднім дистриб'ютором продукції;
2. «Агрофірма «Терра-Юг» в 2011 році офіційно представляла Науковий інститут селекції Миколаєва ...» - нагадаємо, навпаки - Товариство з обмеженою відповідальністю «Науковий Інститут селекції» було створено в структурі групи компаній «Терра-Юг»;
3. «ТОВ «Насіннєва база», як офіційний представник ПП «Терра-Юг»...» - зараз вона не є «офіційним представником», а «Терра-Юг» - не ПП, а торгова марка;
4. «ПП «Терра Юг» максимально глибоко аналізувало потреби аграріїв в Миколаєві, на території всього південного регіону ... Селекція кожного сорту проводилась під суворим контролем, завдяки прямій співпраці з Науковим інститутом «Терра Юг» могла на 100% гарантувати якість матеріалу...» - ще раз нагадаємо, що ТОВ «Науковий Інститут селекції» було виділено в групі компаній «Терра-Юг» для зручності роботи селекціонерів і реєстрації нових сортів і гібридів;
5. «Для зручності аграріїв «Терра-Юг» в Миколаєві створила єдиний прайс, який діяв і для клієнтів ТОВ «Насіннєва база»» - «Насіннєва база» була реалізатором насіння «Терра-Юг» в Запоріжжі;
6. «Після того як агрофірма «Терра-Юг» збанкрутувала,«Насіннєва база» стала єдиним офіційним партнером Наукового інституту селекції» - ТОВ «Насіннєва база» і ТОВ «Науковий Інститут селекції» - це два господарюючих суб'єкти, керівництво яких пов'язують не тільки бізнес-інтереси, а й подружні стосунки. Ніякого іншого «офіційного партнерства» між ними не існує. Що стосується «Терра-Юг»: вона не тільки до цих пір випускає свою продукцію - найкраще в Україні насіння, що користуються підвищеним попитом, а й розширює співпрацю із зарубіжними партнерами.
Нам дуже шкода, якщо хтось із наших покупців був введений в оману недобросовісними діями «Насіннєвої бази». Після поділу бізнесу у них були всі умови для чесної роботи. Попит на нові сорти і гібриди постійно зростає, і можна було знайти свою нішу на ринку насіння. Насінництво має постійно розвиватися, щоб відповідати новим вимогам сучасного землеробства - здавалося б, справи вистачить на всіх. Але, на жаль, керівництво «Насіннєвої бази» вирішило інакше. Хочемо нагадати: «Терра-Юг» - це зареєстрована торгова марка, і використання її назви без дозволу власника є порушенням закону. Ми вважаємо за потрібне внести ясність в це питання і, якщо буде потрібно, розставити крапки над «і» в судовому порядку.
На закінчення хочемо запевнити всіх своїх багаторічних партнерів, покупців: «Терра-Юг», відома вже понад чверть століття, нікуди не поділася - вона як і раніше продовжує стабільно працювати на ринку України і за її межами.
Будьте особливо уважні при купівлі насіння! Перевіряйте на упаковці наявність торгового знака «Терра-Юг» - це захист від підробок і гарантія якості нашої продукції.
Так має виглядати логотип «Терра-Юг»
Так має виглядати наша продукція у фірмовій упаковці
Чекаємо вас за адресою: вул. Троїцька, 238, Миколаїв, Україна, 54000
Телефон: +380 68 895 4645
Розпочалося збирання ранніх зернових та озимого ріпаку. Це означає підвищене навантаження на різне обладнання і перш за все – збиральні жатки. Від їх нормальної роботи та справності прямо залежить...
Читати докладніше...